Åtvidabergs Kommun

Det händer mycket i kommunen och därför behöver de fler medarbetare som är med och bygger framtidens Åtvidaberg. Lyssna på Mari Solbrekken, enhetschef för samhällsplaneringen, som berättar mer om tjänsterna och hur det är att jobba i Åtvidabergs kommun. Du hittar jobbannonsen under respektive poddavsnitt som ger dig mer information och möjligheten att skicka in din ansökan. Har du övriga frågor så kontaktar du ansvarig rekryteringskonsult
Mikael Jacobsson
, 0725-13 06 90 så berättar han gärna mer.

Varmt välkommen till oss på Åtvidabergs kommun!

Senior planarkitekt sökes för att leda Åtvidabergs detaljplanegrupp

Vi söker dig med ledarskapsförmåga och driv som vill leda vår detaljplaneavdelning framåt. Är du en erfaren planarkitekt som vill utvecklas och tycker att en inflytelserik roll med strategiskt och operativt innehåll låter spännande? Detta i en organisation med korta beslutsvägar och som har ett extra öga för hållbarhetstänket. Då kan detta vara helt rätt jobb för dig!

Läs mer och sök tjänsten här

Junior planarkitekt ges goda utvecklingsmöjligheter

Vi söker även en junior planarkitekt. Du får goda utbildnings- och utvecklingsmöjligheter, dessutom ett stort inflytande med eget ansvar. Är du nyexaminerad har du möjlighet att själv styra hur snabbt du vill att ditt ansvar ska växa. Hör Mari berätta mer om vilka projekt du kanske kan får jobba med. Visst låter det intressant?

Läs mer om tjänsten här

asb-executive.se  asb-talents.se